Reference

S Míšou jsem měla možnost pracovat na společných projektech. Je energická a nadšená pro svou práci. Její zápal a oddanost jsou viditelné ve všem, co dělá, a to zejména v její práci s malými dětmi.
Baví ji vytváření a realizace vzdělávacích programů a aktivit, které jsou nejen poučné, ale také zábavné a přizpůsobené potřebám dětí.
Je schopnou lektorkou a dokáže si získat pozornost a zájem dětského publika, zejména svým přátelským přístupem.
- Mgr. Petra Kudrna Sobková, Kudrna Sobková
Během dvouhodinového semináře paní Radotínská provedla žáky záludnostmi kyberprostoru a upozornila je na možná nebezpečí, a to formou interakčních technik. Volila metody práce přiměřené věku žáků a jejich zkušenostem. Žáci se aktivně podíleli na průběhu semináře a živě diskutovali. Na vlastních příbězích demonstrovali, jak se správně chovat na internetu.
Pro třídní učitele byl seminář také přínosný, protože mohli zjistit, jak jejich žáci užívají sociální sítě a jak jsou jejich rodiče informováni o možnostech ochrany dětí.
- Mgr. Renata Černíková, odbor školství (Krajský úřad Pardubického kraje)
Paní lektorka Michala Radotínská, která vedla seminář, nás zaujala již od samého začátku. Posezení v kruhu, hra na úvod a po celou dobu vlídné slovo a příjemná atmosféra. Každý mohl vyjádřit svůj názor, říci své dobré či špatné zkušenosti s internetem. Ve skupinové práci pak žáci spolupracovali na výběru pozitiv a negativ internetu. Velkým překvapením pro mě bylo, co všechno žáci o virtuální realitě znají. Paní lektorka vše trpělivě vysvětlovala. Objasňovala žákům, s jakými nebezpečími se mohou na internetu potkávat, ale také výhody internetu pro život, co je to rodičovská kontrola, kyberšikana, sociální sítě, umělá inteligence atd.
Chtěla bych tímto paní lektorce Radotínské poděkovat za hezké dopoledne, za nové poznatky a zkušenosti v této oblasti, za vřelý přístup k dětem.
- Mgr. Zlatuše Kalinová, ZŠ Plynárenská, Teplice
Paní Michalu Radotínskou jsem poznala již před několika lety v rámci naplňování grantu Nadace O2 Chytrá škola, který se zabýval problematikou bezpečného pohybu dětí ve virtuálním prostředí. Společně jsme prošli obdobím covidu ve školství a musím přiznat, že jsme se s ní – díky vysoké profesionální práci a přístupu paní Radotínské – vypořádali se ctí. Podařilo se nám naplnit program a cíle, což v té době nebylo rozhodně jednoduché.
Bylo mi potěšením, být součástí a pozorovatelkou práce s nejmladšími žáky, které paní Radotínská provázela velmi srozumitelnou formou i obsahem. Naše spolupráce však nekončila s grantem, ale setkali jsme se ještě několikrát (spolu se žáky) při anketách a průzkumech.
Přístup a způsob práce paní Radotínské je mi blízký a mohu je jen doporučit.
- Mgr. et Mgr. Pavlína Šnorová, ZŠ Praha 10 - Hostivař
Měla jsem možnost navštívit několik preventivně vzdělávacích aktivit paní Radotínské z oblasti bezpečného chování na internetu zejména pro mladší žáky a pedagogy.
Oceňuji především její zapálenost, znalosti v oboru a rovněž přizpůsobení dané aktivity cílové skupině.
Zejména vzdělávání pro dětské posluchače je prokládáno interaktivními aktivitami v podobě kvízů, či různých her.
Těším se na další spolupráci.
- Ing. Tereza Pásková, odbor bezpečnosti a krizového řízení (Krajský úřad Karlovarského kraje)
Seminář byl poučný jak pro žáky, tak pro učitele z hlediska prevence patologických jevů, které kyberprostředí v současné době přináší. Žáci aktivně spolupracovali a bylo vidět, že je téma velmi zajímá.
Děkuji Vám za poučný seminář a za milý přístup k žákům.
- Mgr. Věra Kociánová, Ph.D., Základní škola České Meziříčí
Lektorská činnost v podání paní Radotínské je zárukou nejen kvality a profesionality, ale také empatie k publiku. Posluchače si získá již v prvních momentech. Posluchači dokážou tedy nejen naslouchat, ale také se otevřít a reagovat.
- Mgr. Radim Sukop, odbor školství, mládeže a sportu (Krajský úřad Zlínského kraje)
Lektorka Michala Radotínská navštívila naši školku s preventivním programem o kybernetické bezpečnosti a digitálních dovednostech zaměřeným na předškolní děti. Vstřícným přístupem k potřebám dětí a hravou formou v podobě pohádky dětem vysvětlila, jaká nebezpečí mohou číhat ve světě internetu a jak se tam mají děti chovat, pokud si své bezpečí chtějí chránit. To, co děti v příběhu slyšely, si pak ověřily hrou s obrázky. Díky pohádce děti pochopily, jak se tvoří silné heslo a co je a není vhodné sdílet na internetu. Forma preventivního programu naprosto vyhovovala dětem od 4 do 6 let.
- Anna Chudobová, ředitelka MŠ Atomík
V knihovně Sedmička opakovaně proběhla beseda pro děti 1. a 2. tříd na téma kyberbezpečnosti. Děti se na jednoduchých příbězích dozvěděly o kladech i záporech internetu.
S paní Radotínskou se děti ve světě internetu neztratí. Proto mohu tuto besedu doporučit.
- Vlasta Dvořáková, Sedmička - Městská knihovna v Praze